Daha fazla bilgi için aşağıda bulunan sohbet aracını veya bu bağlantıyı kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Turuncu Başlık: Başlangıç Paketi
Mavi Başlık: Genişletilmiş Paket
Planlama ve Gönderme

Personeli iş emirlerine tahsis edebilir; iş emri gerçekleştirme ve iş emri durumu gibi detayları kayıt altına alabilirsiniz. Gönderme için servis personeli ve alan teknisyen bilgilerini yönetebilir; müsait olma, beceri ve stok maddelerine göre filtreleyebilirsiniz. Servis görevleri önceliklendirmesi, hizmet yükleri ve görev eskelasyonlarını yakından izleyebilirsiniz.

Servis Sözleşme Yönetimi

Müşterilere sağlanacak servis seviyesiyle ilgili sözleşme hazırlayabilirsiniz. Bu modülü kullanarak aşağıdakileri yapabilirsiniz:

  • Sözleşme tarihçesi, sözleşme yenileme ve sözleşme şablonu bilgilerini yönetebilirsiniz.
  • Servis maddeleri ve yedek parçalar hakkında garanti detaylarını yönetebilirsiniz.
  • Servis seviyeleri, geri dönüş süreleri ve iskonto seviyeleriyle ilgili detayları kaydedebilir, her sözleşmenin servis tarihçesinde; kullanılmış servis maddeleri, parçalar ve işçilik süreleri gibi detayları tutabilirsiniz.
  • Sözleşme karlılığını ölçebilirsiniz.
  • Sözleşme teklifleri yaratabilirsiniz.

Servis Emir Yönetimi ve Servis Madde Yönetimi modüllerini de kullanmanız tavsiye edilir.


Servis Madde Yönetimi

Sözleşme bilgisi, parça yönetimi, ürün ağaç referansı ve garanti bilgisi gibi tüm servis maddelerinin kayıtlarını tutabilir ve bunları izleyebilirsiniz. Herhangi bir zaman diliminde Trendscape Analiz özelliğini kullanarak bir servis maddesinin önemli performans göstergelerini görebilirsiniz.

Servis Sipariş Yönetimi

Servis talepleri, zamanı gelmiş sevisler, servis emirleri ve tamir talepleri gibi satış sonrası konuları kaydedebilirsiniz. Servis talepleri müşteri tarafından veya servis anlaşmasında bulunan maddelere göre otomatik olarak başlatılabilir. Servis sipariş verileri çağrı merkezi personeli veya servis merkezi tarafından girilebilir. Bu modülü beklenmedik veya tek seferlik servis siparişlerini girmek için de kullanabilirsiniz. Müşterilere kiraladığınız teçhizatı kaydedebilir ve yönetebilirsiniz. Servis siparişlerinin ve servis tekliflerinin tam bir tarihçesini Servis Sipariş Kütüğünden alabilirsiniz.

Servis Fiyat Yönetimi

Servis fiyatlarını ayarlayabilir, yönetebilir ve izleyebilirsiniz. Servis maddesi (veya madde grupları), ilgili servis görevleri, arıza türleri gibi farklı kriterlere göre fiyat grupları ayarlayabilirsiniz. Bu ayarlamaları sınırlı bir süre için, belli bir müşteri grubu veya para birimi için yapabilirsiniz. Servis sağlarken geçerli olan tüm parametreleri içeren fiyat hesaplama yapıları tanımlayabilirsiniz. Örneğin; kullanılan parçalar, yapılan işin tipi ve servis ücretlendirme. Sistem, servis fiyat grubu kriterlerine uygun servis emir gruplarına otomatik olarak doğru fiyat yapısını uygular. Ayrıca servis fiyat gruplarına; sabit fiyat, en düşük fiyat, en yüksek fiyat tanımlayabilir; her bir servis fiyat grubunun karlılığı ile ilgili istatistikleri görebilirsiniz.